سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه اسنپ اسمایل را درست کنیم

شابلون تتو تاتو خالکوبی زنانه دخترانه در طرحهای فشن 2020

شابلون تتو همواره در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی داشته است. اما برخی برخلاف علاقه ی زیاد به تاتو، به علت معایب آن از جمله دائمی بودن، خطر ابتلا به بیماری، درد و مسائل دیگر از انجام آن خودداری می کنند.

 

شابلون تتو تاتو خالکوبی زنانه دخترانه در طرحهای فشن 2020

 

ما در اینجا به شما تتو موقت شیمر Shimmer را معرفی می کنیم. جدید ترین و جذاب ترین محصول آرایشی تولید کشور چین. حالا دیگر خودتان تتو آرتیست خود خواهید بود. تتوی موقت شیمر، به شما این انواع دستگاه تاتو شابلون  امکان را می دهد که خودتان طرح های متنوعی را بر هر نقطه از بدن خود خالکوبی کنید.

 

شابلون تتو تاتو خالکوبی زنانه دخترانه در طرحهای فشن 2020

 

تتوی موقت شیمر، در حالت عادی تا هفت روز دوام خود را حفظ می کند، اما در صورتی که بخواهید، به راحتی با آب و صابون پاک می شود. همه ی این مزایا دست به دست هم داده اند، تا حتی فروش انواع محصوات فروش انواع محصوات کودکان هم بتوانند در جشن ها و مراسم ها طرح های زیبا و متنوعی را روی بدن خود تتو کنند.

 

در صورت خرید تاتوی موقت شیمر، 10عدد شابلون و 3 بسته اکلیل دریافت می کنید. شما همچنین می توانید طرح های بیشتری را بر روی یک ورق گلاسه یا طلق ایجاد کنید و شابلون های خاص خودتان را داشته باشید.

 

خرید تتو شیمر

 

استفاده از تتوی موقت بسیار ساده و سریع است. هیچ گونه ضرر شابلون تتو تاتو خالکوبی یا دردی ندارد. پس می تواند بهترین انتخاب برای جشن ها و میهمانی هایتان باشد. فقط کافیست شابلون را در نقطه ای از بدن که می خواهید طرح را پیاده کنید بچسبانید، سپس با استفاده از چسب مخصوص سطح پوستتان را آغشته نمایید. حال می توانید شابلون را بردارید و با اکلیل به تزئین خالکوبی زیبایتان بپردازید.

 

 

ویژگی ها:

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

ماندگاری تا هفت روز

مقاوم در برابر تعریق و آب

قابل پاک شدن با شوینده ها

استفاده ی سریع و آسان

بدون عوارض

دارای تنوع در طرح و رنگ